Be Your Own Kind and Beautiful

Sometimes


You know what sayang, Sometimes we need time to be alone. Tapi bukan selamanya perasaan tu harus ada. Especialy pada you yang dah berKELUARGA. Sekian lama I am not blogging and sekian lama juga I tak share apa apa in my social life, Why? Because I need me-time not to be in PUBLIC.

Sebenarnya seronok juga me-time ni. Well Suprised that I belajar macam macam from me- time ni. Yea! Banyak juga I sedar. Banyak juga I rasa. Banyak juga I buat. Banyak juga benda yang terjadi yang buat I matang dan waras. Seriously, Apa yang I rasa ni banyak bagi kesan yang positif pada I and my life, ofkos! 

Baru bagi I, Oh yes Baru sangatlah kan kalau dah 2tahun I jadi Mummy (2 tahun juga lah tak blogging), to my love love pretty girl yang cantik macam Mummy dia. Hehe.. Dont be so perasan ! I sedapkan hati puji diri sendiri, Tak payah bayar pun. FREE. You pun kena cuba puji diri you sendiri, best tak? ;)

Okay so, Hows your life? Mesti indah warna warni kan? Samalah dengan I. Tapi, ada pula yang suka kata, Bahagia jangan diitunjuk, Susah jangan dicanang. Takut ada yang dengki. Eh! Betul ke I cakap? Whatever is I memang tak menunjuk sangat cerita tentang rumahtangga I ofkos lah kan! Kisah diri I..emmmm...I buat kerja gila dengan Glori Secret baru baru ini adalah! Haha. But, I realy enjoy it and lavit! 

Since I ada Glori Secret, I banyak belajar HOW TO BE POSITIVEssssssssss.. And Berkesan sangat pada I cause I kenal dengan ramai orang baru yang positif2 molek belaka. And I jadi seoang yang tenang dalam apa situation pun lagilah I ada family yang sayang I and support I. Best kan? Alhamdulillah! I besyukur sangat sangat pada yg ESA, DIA anugerahkan I sesuatu yang I tak pernah rasa sebelum ni. I bertuah. Dan I percaya You semua pun rasa sama macam I rasa. It is........

PERASAAN BERTUAH

Trust me babe, Bila You rasa apa yang I rasa, Automaticaly You akan jadi si positif yang bahagia walau tidak sekaya raya jutawan fakir! hehe.. Dan apapun situasi ou boleh handle dengan cool sekali, BETUL, I TAK TIPU! I jamin, kalau You rasa bertuah, You akan berangan You berada di tempat yang You nak sangat pergi. Its meannnnn FLY baby. Fly!Cantikkan? Indahkan? I mean it! P cepat besyukur dengan apa yang You ada, dan you akan FLY ddengan I. 

0 comments:

Post a Comment

You'll Also Like

Tips Pipi Merah Natural

About Me

My photo
I am a wife , a mummy and a boss. I am everything and nothing all at once. My secret is simple, I Pray. ​Proud owner of Glori Secret Malaysia.